My Feed in The Web

My Feed In The Web

نوشته های روزانه

  • 17:44 داشتم یک پوسته برای وردپرسش فارسی می کردم یک اتفاقی افتاد کلا ناامید شدم گذاشتمش کنار , بره ضد حالشو ببره . #
  • 17:59 فکر کنم همینطوری پیش بره همه مشاهیرمون رو از ما بگیرن این عربا (خدا همشون رو لعنت کنه) #
  • 20:50 دلم گرفته بود اومدم کافی نت , ولی انگار فایده ای نداشته . #
  • 20:52 مام خودمونو مسخره کردیم , بریم سر زندگی و بدبختی مون #
  • 14:59 ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره ۹۸ bit.ly/8JZdjk #
  • 15:47 الان درصد امید به زندگی در من با درصد فقر در جامعه مون برابر می زنه , #
No comments yet»

پاسخی بگذارید

