My Feed in The Web

My Feed In The Web

نوشته های روزانه

  • 19:57 همچنان منتظر فارسی سازی نسخه 2.9 وردپرس توسط دوستان بهتر از جان وردپرس فارسی هستیم , مشتاقانم هم هستیم #
  • 19:58 می خوام برم مکس پیِن باشی کنم #
  • 21:56 از این به بعد تصمیم گرفتم هر وقت کسل شدم بشنم پای تلویزیون ایران , چون همیشه برنامه طنز داره #
  • 00:48 سردرد در حد جام یوفا #
  • 00:50 این الکسا با بنده بازیش گرفته که گرفته به من چی می رسه . از بیانیات خودم 🙂 #
  • 10:26 یک روزم که ساعت 10 از خواب بیدار می شم فکر می کنم چون دیر بیدار شدم یک چیزی رو از دست دادم #
  • 11:32 اگر سرعت بارگذاری سایت ها در ایران به اندازی بارگذاری صفحه اعلام فیلترمون بود , کشور ما دیگه هیچ مشکل اینترنتی نمی داشت #
  • 11:49 در حال ور رفتن با زمینه دلخواه تعبیه شدن در سیستم وردپرس توسط مت عیله السلام #
  • 12:36 الان یک زرده تخم مرغ رو دسته دادم پایین حال کردم در حد تیم ملی جزائر برمودا #
  • 15:01 tinyurl.com/ydq6fev مخفی کردن نوشته از کاربران غیر عضو (هک های وردپرس) #
  • 16:41 این روزا دیگه برام ایمیلم نمیاد ! #
No comments yet»

پاسخی بگذارید

